Odbiorcy coraz bardziej świadomi wpływu na zużycie energii

Wiedza na temat form oszczędzania energii w wyniku akcji informacyjnej wzrosła prawie dwukrotnie w porównaniu do stanu z ubiegłego roku. Wykazały to badania społeczne przeprowadzone w ramach kampanii „Inteligentne sieci energetyczne – dla domu, środowiska i gospodarki”.

Zakończył się drugi etap badań społecznych konsumentów energii, realizowanych w dwóch budynkach demonstracyjnych w Kaliszu w ramach kampanii „Inteligentne sieci energetyczne – dla domu, środowiska i gospodarki”. Jego wyniki wskazują, że w porównaniu do wyników pierwszego etapu z września i października 2013 r., pod wpływem działań edukacyjnych o prawie 50 proc. wzrosła świadomość i wiedza respondentów na temat form oszczędzania energii.

więcej informacji:

http://energetyka.wnp.pl/odbiorcy-coraz-bardziej-swiadomi-wplywu-na-zuzycie-energii,233489_1_0_0.html